سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تکنولوژی خودرو
این وبلاگ درباره سیستم های خودرو وتکنولوژی های به کار رفته در خودرو واطلاعات خودرو میباشد. دوستان علاقمند هم میتوانند همکاری کنند
یادداشت ثابت - چهارشنبه 91 دی 7 :: 8:41 عصر ::  نویسنده : ایمان نیکنامی
تویوتا با پرداخت خسارت به آمریکایی ها موافقت کرد
پنجشنبه، 7 دی 1391
ساعت: 08:39

 

 

گروه بین الملل: شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا ژاپن موافقت کرد به خاطر شکایت مشتریانش در آمریکا بیش ازیک میلیارد دلار خسارت بپردازد. 

به گزارش خبر خودرو، شرکت خودروسازی تویوتا موافقت کرد به رانندگان آمریکایی که خودروی آنها دارای نقص فنی بوده در مجموع حدود یک میلیارد و صد میلیون دلار غرامت بپردازد. 

شرکت خودروسازی تویوتا چهارده میلیون دستگاه خودروی خود را به دلیل نقص در سیستم گاز خودرو فراخوان کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  ارتقا همه جانبه مرسدس – بنز ML63 AMG



پنجشنبه، 7 دی 1391
ساعت: 08:59

 

 گروه بین الملل: کارشناسان تیونیگ شرکت Revoz Port برنامه ارتقایی جدیدی را برای مرسدس – بنز ML63 AMG مدل 2012 اعلام کردند.

به گزارش خبر خودرو، دارندگان خودروهای مرسدس – بنز ML63 AMG مدل 2012 می توانند با سفارش بسته ارتقایی بدنه رزونانس ML ساخته شده توسط Revoz port  اقدام به تیونینگ وسایل نقلیه شان نمایند.

بسته ارتقایی شامل کاهش چند میلی متری ارتفاع سامانه تعلیق ، نصب رینگ های آلیاژی22 اینچی و تایرهای 13J x 335 بر روی دو محور و عریض تر کردن الیاف کربنی استفاده شده بر روی ورودی های هوا می شود.

به علاوه این خودرو پس از تیونیگ به اسپلیتر دو طبقه الیاف کربنی جلو ، اسپویلر صندوق عقب ، ورودی های هوا سه گانه از جنس الیاف کربن ، پوشش آینه ها و جلو پنجره مجهز می شود.

مهم ترین تغییر انجام شده مربوط به موتور شاسی بلند ML63 AMG می باشد.

طبق گفته شرکت تیونر موتور 5.5 لیتری V8 مرسدس – بنز ML63 AMG تیون شده و میزان توان خروجی آن از 525 اسب بخار نسخه استاندارد به 600 اسب بخار افزایش یافته است.

هنوز جزئیات بیشتر مربوط به این طرح محدود بوده و حتی بهای انجام آن نیز اعلام نشده است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

افزایش فروش ب ام و در سال جاری

پنجشنبه، 7 دی 1391
ساعت: 19:31

 

 گروه بین الملل: شرکت خودروسازی ب ام و (BMW) آلمان،بزرگترین شرکت سازنده خودروهای گرانقیمت و رده بالا در جهان،اعلام کرد در سال دو هزار و دوازده یک میلیون و هشتصد هزار دستگاه خودرو فروخته است.

 

به گزارش خبرخودرو، فریدریخ آیشینر مدیر مالی شرکت خودروسازی ب ام و در این باره اعلام کرد یکی از اهداف ما افزایش میزان فروش محصولاتمان بوده است .

 

این شرکت خودروسازی در ماه دسامبر اعلام کرد میزان فروش آن در فاصله ماههای ژانویه تا نوامبر امسال نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته با ده ممیز یک دهم درصد افزایش به یک میلیون و ششصد و شصت هزار دستگاه رسیده است.

 

شرکت خودروسازی ب ام و در سال دو هزار و یازده هم یک میلیون و ششصد وهفتاد هزار دستگاه خودرو فروخت.





موضوع مطلب :